SIA “GS Core” patērētāju iesniegumu apstrādes noteikumi:
Visu ienākošo korespondenci saņem biroja administrators, kas veic pirmreizēju korespondences apstrādi, nodalot patērētāju iesniegumus un trešo personu iesniegumus, kam ir tiešs sakars ar parādu atgūšanas procesu.
Patērētāju iesniegumi un trešo personu iesniegumi, kam ir tiešs sakars ar parādu atgūšanas procesu, saņemšanas dienā tiek ieskanēti un nodoti darbiniekam, kurš ir atbildīgs par iesniegumu apstrādi. Parādu apstrādes sistēmā pie attiecīgajām parāda atgūšanas lietām tiek izdarīts ieraksts par iesnieguma saņemšanu. Iesniegumi tiek glabāti elektroniskā formātā uz servera, bet to oriģināli tiek glabāti dokumentu arhīvā. Citi sūtījumi, kam nav tiešs sakars ar parādu atgūšanas procesu, tiek sadalīti SIA “GS Core” atbildīgajiem darbiniekiem pēc piekritības.
Ne vēlāk kā nākamajā darba dienā pēc iesnieguma saņemšanas atbildīgais darbinieks, vadoties no iesnieguma satura, nodaļas darbinieku noslodzes un to profesionālās kompetences, veic iesniegumu sadali nodaļas darbinieku starpā. Pēc iesnieguma saņemšanas darbinieks izdara ierakstu parādu apstrādes sistēmā par to, ka atbildi uz konkrēto iesniegumu gatavos šis darbinieks.
Iesniegumā ietvertā informācija ir aizsargājama, un tā ir apstrādājama tikai saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas un citu attiecināmu normatīvo aktu prasībām. Iesniedzējs ir tiesīgs aizliegt viņa identitātes atklāšanu bez viņa piekrišanas.
Atbilde uz patērētāja iesniegumu sniedzama (nosūtāma) 30 dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Ievērojot lietas apstākļus, par iesniegumu apstrādi atbildīgais darbinieks ir tiesīgs noteikt īsāku atbildes sniegšanas termiņu. Gadījumos, kad atbildes sagatavošanai ir nepieciešams iegūt papildus informāciju vai dokumentus no citām personām, informācija izprasāma un atbilde sagatavojama saprātīgā termiņā bez neattaisnotas kavēšanās. Iesniedzējam 30 dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas nosūtāms paziņojums par atbildes sniegšanas termiņa pagarināšanu, minot attiecīgos iemeslus. Jebkurā gadījumā iesniedzējam atbilde sniedzama 60 dienu laikā no iesnieguma saņemšanas.
Atbilde sagatavojama, vadoties no iesnieguma satura un tajā izteiktajiem lūgumiem, kā arī citiem būtiskiem lietas apstākļiem. Patērētājam sniedzams pēc iespējas pilnīgs situācijas skaidrojums, nenoklusējot svarīgus apstākļus arī gadījumos, kad par tiem iesniegumā nav īpaši jautāts.
Atbildes paraksta darbinieks, kurš ir atbildīgs par atbildē ietvertās informācijas atbilstību likumam un uzņēmuma politikai. Viņa prombūtnē atbildes paraksta cita šim nolūkam pilnvarota persona.
Gadījumos, kad patērētājs vēlas vienoties par parāda atmaksas kārtību, atbilde obligāti saskaņojama ar uzņēmuma valdi vai tās izraudzītu personu.
Ja iesniegumu patērētāja vārdā iesniegusi trešā persona, nepievienojot pārstāvību pamatojošu dokumentu, trešajai personai nosūtāms lūgums iesniegt minēto dokumentu. Atbildes sniegšanas termiņu skaita no pārstāvību apliecinošā dokumenta saņemšanas dienas. Ja pārstāvību apliecinošs dokuments netiek saņemts, atbilde uz iesniegumu pēc būtības netiek sniegta.
Atbildes nosūtāmas adresātiem ierakstītās vēstulēs vai šifrētā veidā uz identificētu elektroniskā pasta adresi, ja vien iesniegumā nav norādīts cits saņemšanas veids. Atbilde reģistrējama nosūtāmo dokumentu reģistrā, piešķirot tai attiecīgu kārtas numuru. Atbildes tiek glabātas elektroniskā formā, kā arī viens atbildes eksemplārs papīra formātā tiek glabāts arhīvā. Pēc atbildes sagatavošanas darbinieks izdara attiecīga satura ierakstu parādu apstrādes sistēmā.
Saņemot iesniegumu elektroniskā formā, biroja administrators vai cits darbinieks, kas sūtījumu saņēmis, pārliecinās, vai tas ir parakstīts ar drošu elektronisko parakstu. Ar drošu elektronisko parakstu parakstīts elektroniskais dokuments ir apstrādājams pēc vispārējiem noteikumiem.
Ja elektroniskā formā saņemts iesniegums, kurš nav parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, tā iesniedzējam ir jānosūta atbildes vēstule, lūdzot iesniegumu nosūtīt papīra formātā vai parakstīt to ar drošu elektronisko parakstu. Izņēmums no šī noteikuma pieļaujams un atbilde nosūtāma tādā pašā elektroniskā formā gadījumā, ja atbilde neprasa konkrētās parāda piedziņas lietas izpēti un ja tajā nav iekļaujama personu identificējoša informācija.
Gadījumos, kad saņemts mutisks iesniegums vai sūdzība, darbinieks izvērtē savas iespējas dot pilnvērtīgu atbildi (skaidrojumu) mutvārdos. Ja darbinieks nespēj atbildi pēc būtības sniegt nekavējoties vai arī atbildes sniegšanā var tikt izpausti personas dati neidentificētai personai, tas lūdz patērētāju iesniegt rakstveida iesniegumu un vajadzības gadījumā palīdz to sagatavot.
Šajos noteikumos aprakstītā iesniegumu apstrādes kārtība pilnā mērā attiecas arī uz juridisko personu un tādu fizisko personu, kas nav uzskatāmas par patērētājiem. Šie iesniegumu apstrādes noteikumi ir pieejami elektroniskā formā SIA „GS Core” interneta mājas lapā, kā arī papīra formātā visās parādu ārpustiesas atgūšanas pakalpojumu sniegšanas vietās.
* atsevišķos gadījumos, samaksājot visu parādu vienā maksājumā, iespējama atlaide. Lai vienotos par iespējamo atlaidi, lūdzu sazinieties ar GS Core klientu apkalpošanas speciālistu (ŠEIT)
Maksājamā summa, EUR
0
Samaksāt parādu pa daļām**
Maksājamā summa, EUR
0
Pamatsumma, EUR
0
Blakusprasījumi, EUR
0
** Parādsaistības palielināsies par likumiskiem 6% gadā no galvenā parāda.
Maksājamā summa, EUR
0
Samaksāt parādu pēc tiesas sprieduma***
Maksājamā summa, EUR
0
Pamatsumma, EUR
0
Blakusprasījumi, EUR
0
Valsts nodevas, EUR
0
ZTI izdevumi, EUR
0
*** Aprēķinā pieņemts ka: 1) tiesas process ilgst 6-8 mēnešus; 2) prasība tiek apmierināta, bet klients labprātīgi tiesas nolēmumu nepilda un tiesas nolēmums tiek nodots zvērinātam tiesu izpildītājam (ZTI); 3) klients parādu atmaksā gada laikā pēc ZTI paziņojuma par pienākumu izpildīt nolēmumu; 4) ZTI amata atlīdzība un sprieduma izpildes izdevumi (ieskaitot PVN) ir aprēķināti atbilstoši šobrīd spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Maksājamā summa, EUR
0
Kalkulatora aprēķiniem ir informatīvs raksturs, un tas nav paredzēts precīzam parāda apmaksas aprēķinam.
Ienāc klientu portālā un pārvaldi savas saistības!
Mēs savā vietnē izmantojam sīkdatnes, lai sniegtu jums visatbilstošāko pieredzi, atceroties jūsu vēlmes un atkārtojot apmeklējumus. Noklikšķinot uz “Pieņemt”, jūs piekrītat VISU sīkfailu izmantošanai.
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu Jūsu pieredzi, kamēr Jūs pārlūkojat vietni. Tajā skaitā sīkdatnes, kas tiek klasificētas kā nepieciešamas, tiek saglabātas Jūsu pārlūkprogrammā, jo tās ir būtiskas vietnes pamatfunkciju darbībai. Mēs izmantojam arī trešo pušu sīkdatnes, kas mums palīdz analizēt un saprast, kā Jūs izmantojat šo vietni. Šīs sīkdatnes Jūsu pārlūkprogrammā tiks saglabātas tikai ar Jūsu piekrišanu. Jums ir arī iespēja atteikties no šīm sīkdatnēm. Bet atteikšanās no dažām no šīm sīkdatnēm var ietekmēt jūsu pārlūkošanas pieredzi.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.